GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
SCHOLL GELACTIV TALPBETÉT PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA PROMÓCIÓ
Milyen feltételeknek kell megfelelnem ahhoz, hogy részt vegyek a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban?
- Minimális életkor: legalább 18 évesnek kell lennie.
- Lakóhely: az Ön lakóhelyének Magyarországon kell lennie.
- Számlaadatok: rendelkeznie kell magyar IBAN-számmal.
- E-mail cím: a részvétel csak a saját e-mail címével lehetséges.
Megjegyzés: Az IBAN és az e-mail cím csak egyszer kombinálható a teljes promóciós időszak alatt.
Hogyan vehetek részt a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban?
Csak online vehet részt – a www.scholl.hu weboldalon keresztül. A folyamat a következő:
- adja meg a promóciós terméket,
- töltse fel a vásárlási bizonylatról vagy a számláról készült képet PDF formátumban,
- adja meg a banki adatokat (IBAN), email címet, egyéb személyes adatokat,
- fogadja el a részvételi feltételeket és az adatvédelmi szabályzatot,
- a visszaigazoló e-mail megérkezése után nyomtassa ki a részvételi lapot, és küldje el az promóciós termékkel együtt az eredeti csomagolással és az eredeti vásárlási bizonylattal az alábbi címre 14 napon belül,
- a visszaküldéshez használja az Önhöz legközelebb található GLS csomagpont atuomatát, melybe a csomagját a visszaigazoló emailben található GLS link felhasználásával ingyenes tudja elhelyezni.
Kihez forduljak, ha kérdésem van a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióval kapcsolatban?
Kérjük, lépjen kapcsolatba a Twinner Hungária Kft-vel az info@twinner.hu címen.
Milyen termékeket kell megvásárolnom, hogy részt vegyek a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban?
A következő EAN kóddal értékesített termékek vesznek részt a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban:
- 5056585802237 Scholl GelActiv fizikai munkához L méret
- 5056585802152 Scholl GelActiv fizikai munkához S méret
- 5056585802398 Scholl GelActiv sporthoz L méret
- 5056585802312 Scholl GelActiv sporthoz S méret
- 5056585802558 Scholl GelActiv mindennapokra L méret
- 5056585802473 Scholl GelActiv mindennapokra S méret
Hol vásárolhatom meg a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban résztvevő termékeket?
A promóciós termékeket minden Magyarországon bejegyzett kiskereskedelmi cégtől (online és offline) megvásárolhatja.
Mekkora összeget kapok vissza?
A visszatérítés összege a ténylegesen kifizetett vételár 100%-a. A szállítási és csomagolási költségek nem téríthetők vissza.
Mikor vehetek részt a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban?
A promóciós termékek vásárlásának időszaka 2024. 09. 01-től 2024. 12. 31-ig tart (a vásárlási bizonylat dátuma az irányadó). Az online regisztrációs lap beküldésének és a vásárlást igazoló bizonylat feltöltésének határideje 2025. 01. 30.
A vásárlás dátumától számított 30 napon belül regisztrálnia kell a vásárlási bizonylatot és a terméket a www.scholl.hu weboldalon. Az online regisztráció visszaigazolását követően 14 napon belül el kell küldenie részünkre a promóciós terméket eredeti csomagolásában, a visszaigazoló e-mailben található visszaküldési lappal és az eredeti vásárlási bizonylattal együtt.
Milyen gyakran vehetek részt a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban?
Minden személy (felhasználói fiók: IBAN és e-mail cím kombinációja) legfeljebb egy vásárlást igazoló bizonylattal és legfeljebb egy termékkel vehet részt a Scholl talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban.
Hány termékkel vehetek részt a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban?
A promócióban személyenként egy visszatérítés adható egy termék után.
A párommal közös számlánk van. Ezzel külön-külön részt vehetünk a Scholl talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban?
Minden IBAN-t csak egy felhasználó használhat fel a teljes promóciós időszak alatt (fix kombinációban email címmel). Személyes kapcsolattól függetlenül nem lehet megosztani egy másik résztvevővel.
Mikor számíthatok a visszatérítésre?
Részvételének pozitív igazolását követően a visszatérítés összege legfeljebb 6 héten belül átutalásra kerül az Ön által megadott bankszámlára (IBAN).
Részt vehetek más Scholl promóciókban is ugyanazzal a vásárlási bizonylattal?
Ha a vásárlási nyugtával már részt vett egy párhuzamos Scholl promócióban és már visszakapta a Scholl termék árát, akkor ezzel a termékkel és ezzel a vásárlási bizonylattal nem lehet részt venni a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban.
A vásárlási bizonylatom egynél több Scholl promóciós terméket tartalmaz. Két vagy több személy használhatja ezt a vásárlási bizonylatot?
A vásárlást igazoló bizonylat csak egyszer használható fel a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promócióban való részvételhez. A vásárlási bizonylaton feltüntetett promóciós termékek köre nem vehető figyelembe és az akciós termék másra át nem ruházható.
A regisztrációs folyamat befejezése után nem kaptam megerősítő e-mailt. Mi tegyek?
Regisztráció után egy visszaigazoló e-mailt fog kapni egy 10 számjegyű hivatkozási számmal. Kérjük, ellenőrizze a SPAM mappát is. Ha nem kapott 10 jegyű hivatkozási számot, kérjük, vegyen részt újra a promóció weboldalán: www.scholl.hu.
A regisztrációs folyamat során van egy bizonyos pont, ahol nem tudok továbblépni. Mit tegyek?
Ha technikai okok miatt elakad a regisztrációs folyamat során, javasoljuk más eszköz használatát. Például váltson mobiltelefonról számítógépre. Ha ez nem segít, próbáljon meg másik böngészőt használni. Ha ezek az apró tippek nem segítenek, kérjük, küldjön e-mailt az info@twinner.hu címre. Kérjük, adjon részletes leírást a problémáról az e-mailben – tökéletes lenne egy képernyőkép arról a pontról, amikor már nem működik. További hasznos adatok közé tartozik, hogy melyik eszközt, operációs rendszert és böngészőt használja.
Honnan tudhatom meg, hogy teljesen és sikeresen befejeztem-e a vásárlási nyugta feltöltési folyamatát?
Miután feltöltötte a vásárlási bizonylatot és megadta személyes és banki adatait, a képernyőn megjelenik egy üzenet, amely megerősíti a részvételi kísérlet sikerességét és megjeleníti személyes hivatkozási számát. Ezenkívül azonnal kap egy megerősítő vagy elutasító e-mailt a megadott e-mail címre.
Részvételemet megerősítették, de a visszatérítés összege hibás. Mit tegyek?
Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@twinner.hu címen és írja le az esetet egy e-mailben.
A regisztrációm elutasítása esetén, mennyi ideig kell kérnem az ügyem újraértékelését?
Az elutasító e-mail elküldését követő 72 órán belül újraértékelés kérhető a küldött linkek segítségével. Ezt követően már csak ügyfélszolgálati csapatunkon (info@twinner.hu) keresztül kérheti ügyének újbóli feldolgozását. Kérjük, mindig adja meg hivatkozási számát! Felhívjuk figyelmét, hogy ez a lehetőség is csak korlátozottan elérhető. Adatai a visszatérítési kampány lejárta után törlésre kerülnek, így a feldolgozás csak 2025. 02. 28-ig lehetséges.
A vásárlási bizonylatomat elutasították, mert nem volt minden adat felismerhető. Melyik adatról van szó?
A vásárlási bizonylatnak tartalmaznia kell a kiskereskedő nevét, címét, a promóciós termék nevét és árát, a vásárlási bizonylat végösszegét, a vásárlási bizonylat vagy számla számát, az ÁFA összegét, az esetlegesen érvényes kedvezményeket, valamint a vásárlás dátumát és idejét.
Miért utasították el a részvételemet annak ellenére, hogy a megfelelő termékeket vásároltam?
Ennek oka lehet például műszaki hiba, vagy az, hogy a vásárlást igazoló dokumentum nem elég éles, vagy túlexponált. Az elutasító e-mail alsó harmadában talál egy gombot, amellyel újra feltöltheti a vásárlást igazoló dokumentumot. Kattintson erre a gombra és automatikusan átirányítjuk a vásárlási bizonylat ismételt feltöltésére. Kérjük, készítsen új fényképet a vásárlási bizonylatról, és töltse fel újra 72 órán belül. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gomb 72 óra elteltével elveszíti funkcióját. Ha a részvételt ismét elutasítják, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az elutasító e-mailben is megtalálható ügyfélszolgálati e-mail címen (info@twinner.hu).
A vásárlási bizonylatomat nem fogadták el. Hogy lehet ez?
Ha a vásárlási nyugta túl homályos, túl sötét vagy túlexponált, akkor az adatok nem láthatók egyértelműen. Ezért előfordulhat, hogy elutasító e-mailt kap, amelyben a egy jobb minőségű vásárlási bizonylat feltöltését kérjük. Gyorsabban feldolgozzuk regisztrációját, ha jó minőségű (nem szkennelt!) fényképet tölt fel vásárlási bizonylatáról, amelyen látszik, hogy eredeti bizonylatról van szó, és amelyen minden szükséges adat jól látható.
Beküldhetem e-mailben is a vásárlási bizonylatot?
A vásárlást igazoló bizonylat benyújtása csak az újrafeltöltés gombon keresztül történhet, amelyet az elutasító e-mailben találhat újra át kell mennie a visszatérítési folyamaton.
Rossz IBAN-t adtam meg regisztrációkor. Mi történik ebben az esetben?
Ha hibás IBAN-t adott meg, így az átutalás nem hajtható végre, annak egyszeri megváltoztatására van lehetősége. 2025. 02. 28-ig e-mailben veheti fel a kapcsolatot az info@twinner.hu címen. Ha ezzel az IBAN-nel nem lehet sikeres átutalást végrehajtani, a visszatérítési igény lejár. Kérjük, győződjön meg arról, hogy ezt az IBAN-t még nem használta fel újabb visszatérítésre a Scholl GelActiv talpbetét pénzvisszafizetési garancia promóció keretében.
Megkértek, hogy postai úton jelezzem részvételemet. Mit jelent ez?
Kérjük, vegye figyelembe, hogy kötelesek vagyunk alaposan ellenőrizni minden vásárlási bizonylat eredetiségét. Természetesen fennáll annak a lehetősége, hogy a vásárlási bizonylatot tévesen utasították el. Ebben az esetben kérjük, hogy az eredeti vásárlási bizonylatot postai úton küldje el. A megfelelő címet e-mailben közöljük.
Lenne egy általános kérdésem a Scholl-lal kapcsolatban. Kihez forduljak?
Kérjük, forduljon hozzánk az info@twinner.hu címen.